poniedziałek, 10 grudnia 2012

Prolog .

- To wszystko wina Harry'ego ! Zrozum, zabrał mnie na imprezę, upił i pozwolił jakiejś dziewczynie przelecieć ! - mówił ze łzami w oczach.
- Niezła bajka ! Najlepiej zrzucić wszystko na Harry'ego ! Może byś się przyznał do błędu ?!
- Ja....Przepraszam. Kocham Cię i wiem, że Ty mnie też.. Wybacz mi i znowu będziemy razem..- spojrzałam na chłopaka z obrzydzeniem i wybiegłam z domu..

************************************************
No więc tak: Bohaterka ma na imię Natalia, Jest nie wysoką blondynką z dużymi zielonymi oczami. Mieszka w Polsce i ma 16 lat. Muzyka to jej hobby, uwielbia śpiewać co nieźle jej wychodzi. Chciałaby się nauczyć grać na gitarze.


                                                                                           Xx

************************************************
Mam nadzieję, że blog wam się spodoba ;D. Moim zdaniem będzie dość ciekawy.. ^^

2 komentarze: